ISTT

Informační systémy Tomáš Trdla

Naše firma působí na Českém trhu od roku 1996. V současné době poskytujeme servisní služby pro zhruba čtyřicet sítí v rozsahu od tří do čtyřiceti uživatelů. Na starosti máme více jak čtyřicet serverů včetně NAS a zhruba 400 počítačů. Pravidelnou smluvní IT podporu využívá více než 15 společností.

Více o nás

Informační systémy

Deset firem má plně implementován náš informační systém a řada dalších společností využívá náš autorský software nebo drobné software nástroje. Od letošního roku začínáme poskytovat a testovat přístup do našich aplikací formou cloudu. K vlastním software produktům držíme nepřetržitou podporu.

IT podpora

V rámci podpory Informačních technologii,( dále jen IT). Provádíme nepřetržitý monitoring serverů, klíčových počítačů a aktivních částí IT infrastruktury. K dohledu využíváme software agent REAPS, popřípadě dohledové nástroje aktivních částí sítí a zálohovacích nástrojů s vlastním smtp serverem

Servisní služby

V rámci servisu poskytujeme odborné opravy počítačů a periferii. Jsme schopni řešit problémy jak v oblasti hardware tak software. Pomáháme s návrhem nových řešení. Poskytujeme konzultace. Nebráníme se novým technologiím ani spolupráci v oblasti průmyslového hardware.

PF2016
Tomáš Trdla, 17.12.2015

Aktivní

Děkujeme za spolupráci všem našim zákazníkům.
Přejeme všem klidné a pohodové Vánoční svátky a do nového roku vše nejlepší.

pf2016

Výpadek internetu
Tomáš Trdla,07.12.2015

Aktivní

Omlouváme se uživatelům našich software, ale bohužel internetové připojení optikou od společnosti GREPA je momentálně mimo provoz. Čekáme na zprovoznění. Děkujeme za trpělivost situaci nemůžeme ovlivnit.
Tak snad je již vše plně zprovozněno

Konec roku 2015
Tomáš Trdla,30.11.2015

Aktivní

S ohledem na blížící se konec roku 2015 jsme s ohledem na předvánoční maraton nuceni upravit dodací podmínky k aktuálně uskutečněným objednávkám.
Objednané zboží včetně instalace v roce 2015 je možné pouze do středy 16.12.2015
Objednávky na zboží bez instalace v roce 2015 budou přijímány do úterý 22.12. 2015 do 12:00 Možnost dodání zboží v roce 2015 může být ovlivněna stavem zásob našich dodavatelů, zboží které již nebude k dispozici, nebudeme schopni v letošním roce zrealizovat. Zákazník bude o této skutečnosti informován.
Provoz firmy během vánoc a novým rokem bude následující:
22.12. standardní pracovní den, 23.12. servisní pohotovost pro smluvní partnery
28.12. až 30.12. dokončení dodávek zboží a servisní pohotovost pro smluvní partnery
31.12. 2015 až 3.1.2016 pouze servisní pohotovost a nastavení aplikací pro rok 2016
4.1.2016inventura skladových zásob a servisní pohotovost
od 5.1.2015 standardní pracovní režim
24.-27.12. neposkytujeme žádnou servisní podporu firma bude uzavřena.
Děkujeme za pochopení, a těšíme se na další vzájemnou spolupráci.