Pro rychlejší přístup využijte vyhledávání:
Nepodporovaný systém předání proměnné, způsobuje starší verze prohlížečů, nebo naopak nové ještě neprověřené, blokace javy apod
Pokud Vám v aplikaci maloobchodního prodeje mizí již zapsané položky, došlo nejspíš k přepnutí do starší verze google chromu nebo jiného nepodporovaného prohlížeče. Doporučujeme nastavit jako výchozí prohlížeč IE ve verzi 8 až 10 nebo Firefox. Pozor verze IE 11 není taktéž kompatibilní, její chyby se však projevují jinak. Nastavení aplikace Internet Explorer jako výchozího prohlížeče 1.Spusťte Internet Explorer. 2.Klikněte na tlačítko Nástroje a potom na příkaz Možnosti Internetu. 3.Na kartě Programy klikněte na tlačítko Nastavit jako výchozí. 4.Klikněte na tlačítko OK a potom aplikaci Internet Explorer ukončete.
29.08.2014